Vi leverer

Trygghet i betaling og frakt

Transport

Vi samarbeider med Bring, Norlines, Nitro transport og enkelte tilfeller andre for transport av varer. Vi utleverer personopplysninger som er nødvendig for at de skal kunne levere varene til korrekt mottaker. Informasjonen som deles med transportør er navn, adresse, telefonnummer og ønsket utleveringssted.

Leveringstid/Angrefrist

Normal leveringstid hos oss er 3-10 dager, vi sender normalt dagen etter at ordren er mottatt.

Våre transportører ringer og avtaler leveringstidspunkt på forhånd med deg som kunde, avtalt dag må holdes for å unngå ekstra utkjøringskostnad på ca 850,- De leverer på hverdager mellom 8-16, se over varen umiddelbart med tanke på fraktskader, ta bilder av embalasje ved mistanke.

Profftelt AS forholder seg til Norsk kjøpslov på garanti.

Angrefrist 14 dager.

Betalingsløsninger

Av sikkerhetshensyn oppbevarer vi historikk som inneholder IP-adressen vi mottar ordre fra. Betalingsopplysninger hos Profftelt AS er: IP-adresse, navn, adresse, e-post og mobiltelefonnummer.

Klarna faktura / delbetaling

Velger du faktura / delbetaling vil betalingsopplysninger bli delt med vår betalingsleverandør for faktura Klarna. Betalingsopplysninger blir kun brukt til å utstede og følge opp betaling. Dersom du velger Klarna faktura / delbetaling må du i tillegg oppgi fødselsnummer, dette benyttes av Klarna for å identifisere deg.

Kortbetalinger

Kortnummer oppbevares ikke i nettbutikken men direkte i leverandøren av betalingstjenesten sitt system (Nets, Teller eller PayPal). Det er ikke mulig for Profftelt AS å se hele ditt kortnummer i noen av våre systemer.
Velger du kort som betalingsmetode vil betalingsopplysninger og kortopplysninger bli delt med vår betalingsleverandør for kort: Nets / Teller eller PayPal utifra ditt valg i kassen. Betalings og kortopplysninger blir kun brukt til å utføre en betaling.

Retur / verksted / Reklamasjon

I forbindelse med retur og reklamasjon av produkter, så samarbeider Profftelt AS  med utvalgte servicepartnere. Dersom en vare vi har solgt har en mangel etter reglene i forbrukerkjøpsloven eller kjøpsloven, har kunde rett til å få den reparert. Varen blir da sendt til en av våre servicepartnere, og vi vil dele personopplysninger med servicepartner. Opplysningene vil bestå av navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, kjøpskvittering (kjøpshistorikk) og informasjon om feil. I enkelte tilfeller vil det også være nødvendig å dele denne informasjonen med produsent / importør for å dekke kostnader vedrørende bytte eller reparasjon.

Adresse

Klokkervegen 3, 7505 Stjørdal

Ta kontakt

Nettløsning fra Reklamebanken