Vi leverer

Trygghet i betaling og frakt

Transport

Vi samarbeider med Bring, Postnord, Norlines, Nitro transport og enkelte tilfeller andre for transport av varer. Vi utleverer personopplysninger som er nødvendig for at de skal kunne levere varene til korrekt mottaker. Informasjonen som deles med transportør er navn, adresse, telefonnummer og ønsket utleveringssted.

Leveringstid/Angrefrist

Normal leveringstid hos oss er 1-3 dager

Kunder i Oslo/Bergen/Stavanger som bestiller taktelt har ofte teltet hjem til sin adresse allerede dagen etter at vi sender det siden det går med Bring Stykkgods, Nord Norge er ofte 4-5 dagers leveringstid.

Våre transportører ringer og avtaler leveringstidspunkt på forhånd med deg som kunde, avtalt dag må holdes for å unngå ekstra utkjøringskostnad på ca 850,- De leverer på hverdager mellom 8-16, se over varen umiddelbart med tanke på fraktskader, ta bilder av embalasje ved mistanke.

Profftelt AS forholder seg til Norsk kjøpslov på garanti.

Angrefrist 14 dager.

Betalingsløsninger

Av sikkerhetshensyn oppbevarer vi historikk som inneholder IP-adressen vi mottar ordre fra. Betalingsopplysninger hos Profftelt AS er: IP-adresse, navn, adresse, e-post og mobiltelefonnummer.

Klarna faktura / delbetaling

Velger du faktura / delbetaling vil betalingsopplysninger bli delt med vår betalingsleverandør for faktura Klarna. Betalingsopplysninger blir kun brukt til å utstede og følge opp betaling. Dersom du velger Klarna faktura / delbetaling må du i tillegg oppgi fødselsnummer, dette benyttes av Klarna for å identifisere deg.

Kortbetalinger

Kortnummer oppbevares ikke i nettbutikken men direkte i leverandøren av betalingstjenesten sitt system (Nets, Teller eller PayPal). Det er ikke mulig for Profftelt AS å se hele ditt kortnummer i noen av våre systemer.
Velger du kort som betalingsmetode vil betalingsopplysninger og kortopplysninger bli delt med vår betalingsleverandør for kort: Nets / Teller eller PayPal utifra ditt valg i kassen. Betalings og kortopplysninger blir kun brukt til å utføre en betaling.

Retur / Reklamasjon

I forbindelse med retur og reklamasjon må produktet inn til oss for sjekk.

Alle produkter vi sender ut blir nøye sett over slik at du som kunde helt sikker på å få ett feilfritt produkt.  

 

Adresse

Klokkervegen 3, 7505 Stjørdal

Ta kontakt

Nettløsning fra Profftelt AS